L'IA aiuta à custruisce una agricultura Post-COVID più intelligente

Avà chì u mondu hà riapertu lentamente da u bloccu di Covid-19, ùn sapemu ancu u so impattu potenziale à longu andà.Una cosa, però, pò esse cambiatu per sempre: u modu di l'imprese operanu, soprattuttu quandu si tratta di tecnulugia.L'industria agricula s'hè posizionata in una pusizioni unica per rivoluzionari u modu di opera cù tecnulugia novi è esistenti.

A pandemia di COVID-19 accelera l'adopzione di a tecnulugia AI
Prima di questu, l'adopzione di e tecnulugia AI in l'agricultura era digià in crescita, è a pandemia di Covid-19 hà solu acceleratu quella crescita.Pigliendu i droni per esempiu, l'applicazioni verticali in u campu di i droni agriculi anu aumentatu da 32% da 2018 à 2019. A parti di l'agitazioni in principiu di 2020, ma da a mità di marzu, avemu vistu un aumentu di 33% in l'usu di droni agriculi. solu in i Stati Uniti.

imagine 001

I prufessiunali agriculi anu capitu rapidamente chì l'investimentu in soluzioni di dati di droni puderia ancu fà un travagliu preziosu cum'è l'indagine di u campu è a sementa da una distanza, mantenendu l'omu sicuri.Questa crescita di l'automatizazione agricula cuntinuerà à guidà l'innuvazione di l'industria in l'era post-COVID-19 è potenzialmente migliurà i prucessi agriculi.

Piantamentu intelligente, integrazione di droni è machini agriculi
Una di l'attività agriculi più prubabile di evoluzione hè u prucessu agriculu.Attualmente, u software di drone pò inizià automaticamente à cuntà e piante pocu dopu chì emergenu da a terra per valutà se a replantazione hè necessaria in a zona.Per esempiu, l'utillita di cunti AI di DroneDeploy pò cuntà automaticamente l'arburi da fruttu è pò ancu aiutà à capisce chì e sementi funzionanu megliu in diversi tipi di terra, locu, clima, è più.

imagine 003

U software di drone hè ancu di più integratu in l'arnesi di gestione di l'equipaggiu per ùn solu detectà e zone di bassa densità di culturi, ma ancu alimentà e dati in i piantatori per a replantazione.Questa automatizazione AI pò ancu fà cunsiglii nantu à quali sementi è culturi da plantà.

Basatu nantu à e dati di l'ultimi anni 10-20, i prufessiunali agriculi ponu determinà quale varietà si cumportanu megliu in e cundizioni climatichi previste.Per esempiu, u Farmers Business Network attualmente furnisce servizii simili attraversu fonti di dati populari, è AI hà a capacità di analizà, predichendu è furnisce cunsiglii agronomichi più intelligenti è precisi.

Stagioni di culturi riimaginate
Siconda, a stagione di culturi in tuttu diventerà più efficaci è sustinibili.Attualmente, l'arnesi AI, cum'è sensori è stazioni agrometeurologiche, ponu detectà livelli di nitrogenu, prublemi di umidità, erbaccia, è pesti è malatie specifiche in i campi di indagine.Pigliate a Blue River Technology cum'è un esempiu, chì usa AI è camere nantu à u pulverizadoru per detectà è mira i pesticidi per sguassà e erbacce.

imagine 005

Pigliate a Blue River Technology cum'è un esempiu, chì usa AI è camere nantu à u pulverizadoru per detectà è mira i pesticidi per sguassà e erbacce.In cunghjunzione cù i droni, pò aiutà efficacemente à detectà è monitorà i prublemi nantu à questi siti di terreni agriculi, è dopu attivà automaticamente e soluzioni currispondenti.
Per esempiu, a cartografia di drone pò detectà a carenza di nitrogenu è dopu avvisà i machini di fertilizazione per travaglià in i spazii designati;simile, i drones ponu ancu detectà a carenza d'acqua o i prublemi di erbaccia è furnisce l'infurmazioni di mappa à l'AI, cusì solu i campi specifichi sò irrigati O solu erbicida spray direzionale nantu à erbaccia.

imagine 007

A cugliera di u campu puderia esse megliu
Infine, cù l'aiutu di l'AI, a cugliera di i culturi hà u putenziale di diventà megliu, cum'è l'ordine in quale i campi sò colti dipende da quali campi anu i primi culturi per maturà è secca.Per esempiu, u granu tipicamenti deve esse coltu à i livelli di umidità di 24-33%, cù un massimu di 40%.Quelli chì ùn sò micca gialli o marroni anu da esse seccu meccanicamente dopu a cugliera.I droni ponu aiutà i cultivatori à calibre quali campi anu seccu in modu ottimale u so granu è determinanu induve cuglierà prima.

imagine 009

Inoltre, l'AI cumminata cù varii variàbili, mudeli è genetica di sementi pò ancu predichendu quale varietà di sementi seranu colti prima, chì ponu eliminà tutte e guesswork in u prucessu di piantazione è permettenu à i viticultori di cugliera più efficacemente.

imagine 011

U futuru di l'agricultura in l'era post-coronavirus
A pandemia di COVID-19 hà senza dubbitu purtatu sfide à l'agricultura, ma hà ancu purtatu parechje opportunità.

imagine 013

Bill Gates hà dettu una volta: "Avemu sempre sopravvalutatu u cambiamentu in i prossimi dui anni è sottovalutemu u cambiamentu in i prossimi deci anni".Mentre chì i cambiamenti chì predichemu ùn ponu accade subitu, in a prossima decina d'anni Ci sò grandi pussibulità.Videremu i droni è l'IA chì sò usati in l'agricultura in modi chì ùn pudemu mancu imaginà.
In u 2021, stu cambiamentu hè digià accadutu.L'IA aiuta à creà un mondu agriculu post-COVID chì hè più efficiente, menu sprecu è più intelligente chè prima.


Tempu di post: 15-mar-2022