Cumu sceglite l'ugello ghjusta per spraying pesticidi?

Quasi tutti i vignaghjoli spruzzanu i culturi cù i prudutti di prutezzione di e piante, cusì l'usu propiu di u pulverizadoru è a selezzione di u boccu ghjustu hè necessariu per assicurà una cobertura efficace cù u minimu quantità di chimichi.Questu ùn solu riduce l'impattu ambientale, ma ancu risparmià i costi.

imagine 001

Quandu si tratta di sceglie l'ughjettu adattatu per u vostru pulverizadoru di campu, u prublema più grande hè chì ci sò tanti opzioni.Ci hè una quantità eccessiva di ugelli è hè un fattu chì ci sò troppu scelte, cusì truvà u nozzle ghjustu pò esse sfida.
In fatti, i prudutti di ughjettu nantu à u mercatu sò di qualità assai bona.Di i sei o più pruduttori maiò, tutti facenu boni prudutti cù funziunalità simili.Se l'utilizatore cerca un pruduttu di ugettu cumplettamente megliu, o hà qualchì tipu di funzione magica, ùn pò esse micca un tali ugello à tutti.O, se sente o vede un pruduttu di ugelli chì dichjara d'avè puteri magichi, pudete sguassate completamente da a lista.

imagine 002

imagine 004
Sicondu parechji esperti di prutezzione di e piante è di pesticidi, ci sò in generale dui punti principali per esse attenti à quandu sceglite una bocchetta: a goccia di taglia ghjusta è a bozza ghjustu.
Prima, truvate una bocca chì pruduce a dimensione di goccia ghjusta per u pruduttu chì hè appiicatu.In generale, un spray più grossu funziona bè cù quasi tutti i prudutti di prutezzione di i culturi è riduce a deriva.Tuttu ciò chì l'utilizatore hà da fà hè di leghje a scheda di specificazione di u spray di u fabricatore di ugetti per capisce a qualità di spray.Per a maiò parte di i principali pruduttori di ugelli, e so specificazioni di u produttu ponu esse truvate in linea.
U sicondu passu hè di sceglie l'ugelli di taglia ghjustu.Cù l'interessu crescente in i sistemi PWM, a dimensione di a bocca diventa ancu più impurtante.A modulazione di larghezza di impulsu hè un novu metudu di misurà u flussu di liquidu da una bocca.
U sistema PWM usa una pipa di spray tradiziunale cù un solu boom è una bocca per pusizioni.U flussu di liquidu attraversu ogni bocca hè gestitu da chjude intermittenti è brevemente i bocchi da e valve solenoidi.Una freccia tipica di u pulsu hè 10 Hz, vale à dì, a valvula solenoide chjude a bocca 10 volte per seconda, è a durata chì a bocca hè in a pusizioni "on" hè chjamata u ciclu di duty o larghezza di impulsu.
Se u ciculu di duty hè stabilitu à 100%, significa chì a bocca hè tutta aperta;un ciclu di duty di 20% significa chì a valvula solenoide hè aperta solu 20% di u tempu, risultatu in un flussu di circa 20% di a capacità di u nozzle.A capacità di cuntrullà u ciculu di duty hè chjamatu modulazione di larghezza di impulsu.Quasi tutti i spruzzatori di u campu in i fabbrichi maiò oghje sò sistemi PWM, è circa un terzu à a mità di quelli chì operanu in i campi agriculi sò sistemi di spraying PWM.

imagine 006

Questu pò sembrà complicatu, è quandu l'utilizatore hè in dubbitu, hè megliu cunsultà cù u vostru rivenditore di ugelli lucali o un espertu di prutezzione di i culturi per assicurà chì a bocca curretta hè utilizata, risparmiendu tempu è soldi.


Tempu di post: 15-mar-2022